Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Medicin!

Publicerad 2013-04-08 13:38:29 i Allmänt,

Nu har jag fått allergimedicin och även en nässpray för min evighetssnuva. Även fast pricktestet inte visade något tror läkaren ändå att det är någon sorts allergi. Så nu ska jag börja ta en tablett om dagen och samtidigt använda nässpray på morgonen då jag är som mest täppt. Så nu ska det väl ändå försvinna?!! 

Idag blir det lite gym och matlagning. Vanlig vardagsrutin helt enkelt! Imorgon ska jag och Andreas ut i spåret och börja på löpträningen. Han kommer coacha mig första gångerna, med teknik och andning och sådär. Han har ju löptränat hela livet, vilket jag absolut inte har, så det känns bra! Så det går rätt till liksom. Finns så många som gör flera fel, och jag vill inte vara en av dom!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-08 14:40:28

Andningen och hållningen är viktigast! Man ska ju försöka att springa så avslappnat som möjligt men det är svårt! Men du kommer greja det galant! :) Ha inte för höga förväntningar på dig bara, saker och ting tar ju sin tid. Börja lätt liksom men tror att Andreas kommer hjälpa dig med det!
Sen kanske vi kan ta sällskap i spåret! När snön å allt är borta, har jag tänkt att springa upp till spåret och runt sen hem. Även lite backe/intervaller sen i sommar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela