Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Mums!

Publicerad 2013-04-28 11:31:19 i

Igår kväll åkte vi ju till Kista för shopping och bio. Jag letade efter vårskor i varenda skobutik jag såg, men det enda jag hittade var superfina sommarsandaler. Så duktig som jag är lät jag bli att köpa dom.. Ångrar mig lite nu, för dom var så fina! Får se, kanske köper dom ändå ;)
Vi köpte i alla fall tre lyktor till balkongen på Åhlens och två sorters te! Har tjatat om det så länge. Blev ett jordgubbste och Asian fruitste. Mums! Jag älskar te!

Iron man 3 var fan asbra! Gillar ju dom andra också, men eftersom detta ändå var film nr 3 hade jag inga förväntingar alls. Alla vet ju att standard är att filmerna blir sämre ju flera som skapas. Men denna var minst lika bra som dom andra tycker jag! Tony Stark äger ;)

Nu ska vi snart dra iväg till gymmet, sen får vi se vad vi hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela