Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Parloppet

Publicerad 2013-04-26 17:34:03 i Allmänt,

Nu har jag och Andreas anmält oss till parloppet den 12e Juni! Man springer liksom i par, åt varsitt håll på banan. Sedan räknas vår totala tid ihop. Ska bli roligt att springa ett lopp med honom också ;P Ska ju som sagt springa vårruset också, men det är med bland andra en av mina kusiner och mamma!
 
Sitter just nu och trycker i mig en banan som andreas tryckte upp i ansiktet på mig. Och dricker vatten som han också tryckte upp i ansiktet på mig. Haha. Vi har alltså varit ute och sprungit. Idag sprang jag en runda som var 5 km, och jag orkade hela! Lite mer upp och nedför än vanligtvis, men gick ju bra det med! 34 minuter ca tog det. Helt okey för denna segvecka, men kan ju bli bättre ;) 
 
Ikväll blir det hemgjord soppa till middag. Vilken fredagsmat va?! ;) Haha. Nåja, gott är det i alla fall. Och då får man ju plats med massor med chips i magen!!! Haha, skoja... Eller? I alla fall så gillar jag soppa så det blir toppen. Har köpt gott färskt bröd som vi ska ha till. Sedan blir det slöande framför tvn all night long.
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-27 09:27:12

34 minuter är ju en jättebra tid!! Speciellt när du inte har sprungit så mycket innan! Jag tycker att du ska vara supernöjd! :) du är sjukt grym!

Svar: Taaack! :) Jodå, jag är nöjd att jag ens orkar springa 5 km.. Sprang dessutom denna runda med håll sista halvan. Brukar vanligtvis försvinna, men denna gång blev det bara värre och värre!
difnessa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela