Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Pyssel

Publicerad 2013-04-27 18:21:58 i

Imorse vaknade jag kl 7.45, pigg som tusan! Vafan liksom, ville ju ligga o sova längre, ligga och dra mig som Andreas kan göra utan problem, men det går inte!! Så låg o spelade på mobilen en timme innan jag gick upp och gjorde smoothie, kokade ägg och fixade frukost till mig och älskling. :) Efter frukosten åkte vi till verkstaden för att hitta lite grejer för att fixa på balkongen, men det kan jag berätta om när jag har lite bilder på det ;)

Sedan åkte vi till Kristofer för att hjälpa honom sätta upp persienner. Han skadade ena handen i veckan så vi fick leka ambulans och han fick sys lite. Så nu är han lite handikappad några dagar till :P Han bjöd på lunch på sibylla som tack för hjälpen!

Nu har vi precis kollat på film och käkat middag. Snart bär det av till Kista, shopping och Iron man 3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela