Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Tanke och handling

Publicerad 2013-04-10 22:02:56 i Allmänt,

Saker jag skulle vilja men som inte blir av...
 
1. Baka mycket mer än vad jag gör just nu. Frågan är; Vem ska äta upp allt? Så därför struntar jag i det.
2. Fixa iordning på balkongen och i sovrummet. Frågan är; Vem ska betala för allt material? Så därför struntar jag i det.

Jag får nog lägga upp en plan.. Kanske baka i alla fall en gång i veckan. Och fixa någon liten inredningsgrej varje vecka!
Bakningen får nog i alla fall vänta tills nästa vecka, för tiden för denna vecka är uppbokad! Så just nu skulle jag behöva flera småramar. Spelar ingen roll hur skicket är på dom, för jag ska ändå måla om dom. Tips på billiga ramar eller skänkegods mottages gladeligen! 

Nu undrar ni vad som hände, och varför detta inlägg är så flummigt. Det undrar jag med lite. Men jag tror jag måste komma igång och göra lite saker jag tycker är roligt även på vardagarna. Inte bara alla måsten som finns. Visst, jag gillar att kramas med Andreas, men det hinner jag alltid med.
 
Nej, nu måste jag nog gå och lägga mig innan detta inlägg blir ännu mer skumt!

Någon som vill beställa en tårta så jag får baka lite? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela