Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Tråkigaste som finns!

Publicerad 2013-04-12 14:17:45 i Allmänt,

Nu har pojkvännen åkt iväg på skoterjakt. Blev ensam kvar här hemma. Men inte är jag förkrossad för det, för jag ska göra så mycket kul i helgen! (Läs tidigare inlägg för mer ingående plan) Jag hade ju planerat att gå ut och springa lite idag, men jag är så mätt fortfarande, så det får bli imorgon i älvsjö.(Japp, jag skjuter upp det igen....) Klarar liksom inte av att springa om magen är proppad med mat! Någon annan som känner så?


Det här med att åka pendeltåg i tusen år ca ska inte bli speciellt roligt. En av dom mest uttråkande saker som finns enligt mig! Men jag har laddat med bra musik i alla fall. Kanske inte tröttnar redan i Rosersberg. Dock väldigt troligt att jag gör det någonstans mellan Upplands väsby och Rotebro. Nåja, oundvikliga saker finns det många av, och detta är en av dom! Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-12 19:01:46

Börja med att springa 1 gång i veckan och öka successivt! Då tröttnar du inte och skjuter inte upp det :)
Du har ju liksom redan sprungit! ASBRA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela