Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Valborg och annat spännande

Publicerad 2013-04-30 08:44:07 i Allmänt,

I söndags åkte vi efter gymmet hem till Andreas föräldrar. Eftersom jag har bakat en del på senaste tiden tog vi med en hel kasse med fika dit. Så det blev fikabuffé med syltkakor, muffins och kladdkaka. Tog även med mitt jordgubbste :D Sedan gjorde vi inte så mycket mer vettigt den dagen!
 
Igår jobbade jag, gymmade efter jobbet, städade lite hemma och kokade soppa! Älsklingen handlade på affärn och systemet och fixade med vinterdäcksförvaring. Han fixade även en grej på balkongen så att jag kan fixa resten... Ni får se sen ;);)

Idag, valborgsmässoafton, så är tanken att vi ska grilla med lite vänner och familj ikväll. Hoppas verkligen det klarnar upp tills dess, för nu är det regnigt och grått! Jag har övertalat min lillebror att komma hit och grilla med oss också. Händer inte varje dag! Blir nog riktigt trevligt, soligt eller ej!
 
Imorgon, första maj, så fyller Oliver år!! Jag har varit med på nästan varje födelsedag sedan han föddes, så självklart ska vi åka och fira honom denna gång med. :) Ska bli roligt! Kul att träffa Carro, Colin, Jonas och alla andra också. Jonas har jag inte träffat på typ en evighet sååå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela