Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Alla hjärtans dag

Publicerad 2013-02-14 16:27:17 i Allmänt,

Sååå, vilka är mina hjärtan? Jo, bland annat mamma, pappa, min storebror, min lillebror, min övriga släkt, min bonussläkt, Jonas, Carro och hela deras familj, Elin, Malin, Sabina, Martin, Line, Rebbo, mina hockeygrabbar, Djurgårdens IF, coca cola, lakrits, en massa andra som jag glömt nämna här men som betyder minst lika mycket som alla andra här ovanför! <3 Ha en fin alla hjärtans dag allihopa, vad ni än väljer att göra. Ni betyder massor för mig 24/7, året om. 
 
OCH
 
Såklart min älskade Andreas. Han finns alltid där för mig. I nöd och lust. Och vi har inte ens gift oss eller förlovat oss! Det ni! Han är min bästa vän. Han är min trygga famn när allt annat faller. Han är den som drar upp mig och håller i mig om jag också faller. Han är den som får mig att hamna uppe bland molnen. Han är den underbaraste och vackraste människa jag någonsin träffat. Han lyssnar och försöker förstå, även det som ingen annan ens försöker förstå. Det som andra blir arga eller upprörda över. Och även om han inte förstår, så respekterar han, och accepterar och står sedan vid min sida. Och det är jag så otroligt glad och lycklig över. <3

Detta är några få av de oändliga känslor och tankar jag har för dig. Jag älskar dig Andreas så obeskrivligt mycket. Varje månad, varje dag, varje minut, varje andetag, 
 

Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2013-02-15 17:28:58

Fin pojke den där Andreas.

/Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela