Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Chillsöndag

Publicerad 2013-02-17 13:09:55 i Allmänt,

Ligger i soffan och kan inte bestämma mig om jag ska göra något vettigt(som att baka eller gå en promenad) eller bara ligga kvar och slöa hela dagen. Andreas kom ju hem i fredagskväll, så det har blivit massa mys sen dess såklart. Så skönt att ha honom bredvid mig i sängen igen när vi ska sova, och vakna upp med honom vid min sida.
I fredags åt jag och Malin på Olearys ju, vi tog båda kycklingburgaren som dom har, höhö. Riktigt smarrig och trevligt sällskap! I lördagskväll så var jag och Andreas på King tan i stan med min familj och brorsans polare. Vi var totalt 21 personer :P Riktigt trevligt och såklart grym mat som vanligt. Efter det åkte vi förbi världens bästa Elin en stund innan vi åkte hem för att sova. Myyyys. <3
 
Så, vi får väl se vad jag orkar göra.. Haha. Har fortfarande inte bestämt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela