Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

DUBLIN!!

Publicerad 2013-02-28 09:29:09 i

Bara några timmar jobb nu, sedan hem och plocka ihop det sista. Sen bär det av till skavsta och Dublin!!! Ska bli så kul! Sa på facebook tidigare att jag var lite orolig för hur mitt engelska uttal mår. Men enligt min bror som bor där är det bara att lägga till like efter varje mening och prata lite otydligt, så äre lugnt. Haha, jamen dåså!! ;)

Vi kommer ju dit runt 21, dublintid, så ikväll hinner vi nog bara kika in i brorsans lägenhet och kanske sätta oss på någon pub om vi orkar :P Imorgon blir det upptäcksfärd i staden för mig och Andreas medan bror är på Jobbet. Sen får vi väl se!! Jag har dock inget internet där borta, så vi får se om det blir några updates under helgen.

Nej, dags att fortsätta med detta evighetsgöra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela