Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

För eller emot?

Publicerad 2013-02-20 15:17:00 i Allmänt,

Har ni sett den här nya bh-sorten som kommit till bland annat HM och Lindex? Super push up bh och bombshell! Det är alltså en bh med väääldigt mycket vaddering i kupan. Fyller upp typ halva bhn. Detta för att du ska få TVÅ storlekar större bröst innanför tröjan. Vad tycker ni om det? Är ni för eller emot?
 
Det är ju bra för dom med små bröst, som vill ha lite större, men inte har lust att lägga ner tusentals kronor på en operation. O andra sidan så lurar man ju bara åskådaren (och sig själv) med denna, för sen när bhn väl är av, så är det en väldig skillnad och sanningen är ute. Tänk den killens/tjejens min ;);) Nädå, allt handlar inte om bröst. Men jag bara försöker se det från olika perspektiv.
 
Jag själv har väldigt svårt för dessa nya bhar. Dels för att jag redan har storlek C/D i kupa, vilket gör att det skulle se stört ut på mig. Dels för att jag blir frustrerad för att dom faktiskt är väldigt fint designade och jag önskar att den där vadderingen bara försvann(Den går nämligen inte att plocka bort.) Och sen dels för att jag tycker det är löjligt att man ska överdriva så mycket. Alla är vi ju snygga på vårat eget vis, med och utan bröst. Bara för att man får lite större bröst blir man inte snyggare på något sätt. Men alla tycker vi olika! Såhär tycker jag.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-02-20 18:44:31

Jag håller med dig! Helt jävla galet ju och visst att man som tjej har komplex för sina bröst om de är små eller för stora!
Vi alla är vackra/snygga på vårt egna sätt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela