Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Hårfärg

Publicerad 2013-02-15 11:39:35 i Allmänt,

Die hard var braa igår! Den typiska humorn som brukar finnas i dom filmerna fanns kvar, så det var grymt. Såklart så var det myyycket explosioner, pangpang och fighter! Men det hör ju till på en sådan film. ;)
 
När vi ändå var iväg så passade jag på att köpa hårfärg. Denna gång blev det brun, eftersom jag har planer på att börja slinga håret och tillslut bli ljushårig. Det tar ju ett tag om man gör på det sättet, men jag tycker då att man får snyggast resultat "på vägen" mot det ljusa. Så så får det bli! Men i alla fall, en sak jag upptäckte när jag kom hem, var att jag hade köpt en sorts hårfärg där man inte blandar färgen i flaskan, utan i en burk!! Haha. Nåja, tur att jag har pensel och grejer så att jag nog kan lösa det ändå. Tycker annars det är en rätt opraktisk grej, eller? Vet ju hur jobbigt det är att gräva ur hårinpackning ur såna burkar. Att då hålla på att färga håret så?! Nejtack för min del!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela