Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Märsta, tvättmedel eller tvål?

Publicerad 2013-02-20 13:43:00 i Allmänt,

Sen jag flyttade till märsta och ihop med Andreas har jag varit snuvig och lite halvförkyld. Inte fören nu på senare tid har jag kommit på att jag måste vara halvt allergisk mot något.. Märsta? Andreas? Flygplan? Njaa, men när jag började fundera på det så är dom mest logiska alternativen handtvålen eller tvättmedlet. Resten av alla produkter jag har har jag inte haft så länge, men just tvålen och tvättmedlet har varit detsamma. Så tvålen är nu utbytt och nytt, mildare tvättmedel är inhandlat. Så nu väntar jag bara på att denna irriterade "förkylning" ska försvinna!!
 
Nu håller vi tummarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela