Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Mitt älskade lag krigar

Publicerad 2013-02-25 18:59:20 i Allmänt,

Idag är det match igen. Djurgården möter Tingsryd på hovet. Tyvärr sänds den inte på viaplay och jag hade inte orken att åka till hovet. Men mina grabbar i TBH är där i alla fall. Hejar från soffan jag, utan att se hur det går. Men allvarligt talat så känns det rätt tungt just nu. Inte många matcher kvar, så en kvalserieplats nu direkt känns lååångt borta även fast det fortfarande är möjligt. Och att förkvala är tungt har jag hört. Men vi får väl se hur det går. Jag brukar säga att jag knappt vågar hoppas på något, men sanningen är ju att jag hoppas, varje minut, varje sekund! DIF <3
 
Globen iklädd dom allra finaste färgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela