Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Sista dagen på veckan

Publicerad 2013-02-24 10:43:12 i Allmänt,

Sitter i soffan och blir tokig på min näsa.. Den slutar inte klia!! Känner även i ögon och till och med lungor att det kliar och irriterar. Vad fan kan det vara?!? Trodde det var tvättmedlet, men nu vetefan. Något jag äter? Måste kolla upp det.. Segt!
 
Idag blir det eventuellt träning(om detta försvinner) annars en promenad för att förhoppningsvis slippa kliet och så. Sedan ikväll ska jag och Andreas till hans föräldrar på middag. Mysigt! 
 
Just det, om ni tycker att dom senaste inläggen har sett lite skumma och oredigerade ut är det för att jag bloggat från mobilen via Blogg.ses App. Tycker inte den är någon höjdare, men duger ibland när man inte har tillgång till datorn. I alla fall den till Android. Hur är den till Apple, ni som kör den? Men så ja, om ni undrar varför det ser lite halvtaskigt ut så vet ni nu!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-02-24 21:52:16

Jag tycker att appen är helt okej, men bilderna kan bara hamna längst ner, vilket jag kan störa mig på! Man ser ingenting på statistiken, bara strecken men ingen siffra liksom! Men den duger som sagt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela