Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Veckan som kommer

Publicerad 2013-02-08 10:27:14 i Allmänt,

Idag är det fredag. Det betyder att imorgon åker älskling bort i en vecka upp mot fjällen med sin bästa kompis. Jag hoppas verkligen han får det superkul där uppe och sedan kommer hem HEL! :P Kommer sakna honom så otroligt mycket. Tror det kommer bli mer påtagligt nu när vi bor med varandra. Det betyder ju att jag kommer bo i vår lägenhet heeelt själv en hel vecka! Kommer kännas jättekonstigt. Men ja, det är ju bara en vecka så jag ska nog överleva!
Så vad ska jag hitta på här när pojkvännen är borta? Jo, imorgon kommer Malin förbi på kvällen och chillar. Sedan ska hon och jag eventuellt gå på Die Hard 5 på alla hjärtans dag ;) Jag gillar verklligen dom filmerna. Kanske inte för alla omöjliga grejer som dom klarar sig ur (hoppa på flygplansvingar), men just för att Bruce Willis är så grym skådespelare och för att dom lägger in en lagom mängd humor i filmen! Annars blir det jobba och träna som jag gör en vanlig vecka ;P
 
Så senare blir det mys med älsklingen heeela kvällen! 
 
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela