Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Bilder från härjedalen

Publicerad 2013-01-04 11:43:42 i Allmänt,

Som jag sa tidigare så hade jag lite bilder både på mobilen och på Antes kamera från härjedalen. Dom ena ligger därför på min dator och dom andra på Antes dator ;P Så jag tänkte lägga upp mina bilder nu först, och sedan lägga upp några av hans :) 
 
Börjar med lite renjävlar.. ;P Var så himla mycket ren runtomkring oss så varje gång vi var ute och åkte stod dom på och bredvid vägen och käkade snö och grus.. Konstiga djur!
Vi åkte mycket skoter där uppe, här är vid en skoterbro som vi valde att inte åka över ;P
Killarna testar brons hållbarhet :P
Min underbart fina skoterkille! :) <3
Skoterhäng, Ante, Kim och Meerre.
Polarismöte!
På nyår kom Julia och Oskar till stugan och firade med oss! Det blev en trerättersmiddag med Skagentoast, Oxfilé på potatisbädd garnerad med vitlökssmör och kladdkaka med hallon och grädde. MUMS. Måste göra varmrätten igen snart!
Jag och mitt hjärta <3
Vi spelade förfestspelet och dansade hela kvällen! Ja, vi sköt raketer och drack champagne vid 12slaget också ;P Andreas med Oskars slips på huvudet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela