Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Episervers och ätbara ting

Publicerad 2013-01-30 16:16:59 i Allmänt,

Sitter på jobbet och väntar på ett en film ska laddas upp klart på Youtube. Den ska sedan ligga på skolans hemsida. Ja, för nu har jag ju gått kursen som gör att jag kan jobba med hemsidan! Kul! Har suttit nu i eftermiddag och ordnat till lite här och där. Nästa steg är att uppdatera lite med bilder och texter där det behövs.
 
Efter jobbet blir det gym! Har fortfarande träningsvärk i låren, så det kommer bli superkul med ländryggsövningen jag kör.. haha. Nåja, bara att härda ut det. Man har överlevt värre om man säger så!
 
Ikväll blir det fiskpanetter till middag. Enkelt och gott. Sedan blir det årets första semla till efterrätt! Hihi. Smet in på konditorit när jag ändå väntade på bussen efter kursen. Köpte dock en liten variant, för man mår fan illa efter en hel, stor semla!! Men jag gillar dom ändå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela