Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

F12F12F12

Publicerad 2013-01-10 15:26:59 i Allmänt,

Sitter på jobbet och håller på att formatera om (eller F12a) 3 st datorer som vägrar fungera! Hoppas dom vill göra det nu :) Ska kl 16 på möte, sedan ska jag hem och slänga mig i soffan!!! Haha, nädå.. eller jo, kanske en stund. Sen ska jag fixa lite här och där där hemma. Ledig från gymmet så då får man passa på att göra lite hemmasysslor istället. Vi ska laga någon kycklingröra som Andreas ville ha också. Har aldrig lagat det men det verkade inte nå vidare komplicerat så det ska nog gå fint ;)
Imorgon, lredag, blir det dock full fart typ hela kvällen. Det blir gym, systemet, affären och så ska jag förbereda för en grej jag tänkte baka tills festen på lördag! Blir roligt och spännande! Vad jag ska baka får ni veta på lördag eller söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela