Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Förbereder

Publicerad 2013-01-17 16:07:05 i Allmänt,

Sitter på jobbet och förbereder mig för imorgon! Så ska jag nämligen hålla en Powerpointutbildning för 4orna på skolan. Alltså, jag känner typ att det vore enklare om det var för vuxna människor jag skulle hålla det, men nu är det ju inte så :P Ska i alla fall bli roligt! Får se imorgon vilken nivå dom redan ligger på så blir det lite enklare att veta hur jag ska lägga upp det. Nu har jag bara skrivit upp lite grunder hur man går tillväga för att kunna göra en snygg presentation. Nåja, det blir nog bra tillslut.
Jag har nu även anmält mig till fördjupningskurser inom Word och Powerpoint. Har inte bestämt mig om jag ska gå en om Excel också. Är inget jag jobbar med supermycket, men det är ju samtidigt väldigt praktiskt när man väl kan det! Får klura på det lite.
 
Efter jobbet blir det gym som vanligt. Sedan ska jag göra någon maträtt på kyckling.. Får se vad vi har hemma att improvisera med ;) Spännande. Och imorn.. dåå är det faktiskt FREDAAAG! Avslöjar lite senare vad helgen kommer innehålla! ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela