Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Heeej!

Publicerad 2013-01-15 17:23:00 i Allmänt,

Hej igen, har typ glömt bort att jag har en blogg några dagar.. Haha, nädå, men har haft annat trevligt för mig, så har inte haft tid riktigt. Men nu så!! Andreas är på gymmet, så tänkte skriva lite och lägga upp lite bilder innan vi måste åka och storhandla!
 
I lördags var det ju JGPF här! Julgransplundringsfest alltså ;) Går att beskriva kvällen med ett ord faktiskt. AWESOME! Jag är dock sämst på att ta bilder in-action, så ni får bara se lite från förberedelserna och så. 
På söndagen så var vi hemma hos andreas föräldrar och blev bjudna på middag :) Trevligt värre! Igår var det vardag igen, jobb, träning, mat, sova.. Ja, ni vet :P 
 
Först lite egobilder från i lördags! ;P 
Inte charmigaste bilden, men jag ville visa klänningen med mitt rosettskärp ;)
Ja, våran stora riktiga gran dog.. såååå denna blev det istället. 
Godispåsar till vår tävling vi hade ;) Vikt dom själv, hihi
Bjöd på goooda trippelchokladcupcakes ;)
Och även lite varm välkomstdrink!
Älskling och jag :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela