Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Julen i Älvsjö

Publicerad 2013-01-03 19:14:00 i Allmänt,

Här kommer lite bilder från julafton hemma i Älvsjö som jag sa att jag skulle lägga upp ;) 
 
Fina julgranen! + massa paket. Farmor och Eriks paket saknas dock här ;)
Enda gången på året jag äter gröt är denna morgon, julaftons morgon. (Jag fick mandeln!!! ;))
På morgonen kokade jag knäck medan mamma bakade lussebullar. Jag gjorde som Ernst och la mandeln längst ner så formarna inte tippar! Riktigt smart och bra. Not the normal way, but The Ernstway!
Mamma, Anton och Farmor Ingrid. :) 
Maaaat i kvadrat ;P
Mamma hade bakat 6 olika sorters kakor :) Mums!

Detta sitter fortfarande kvar i mitt gamla rum ;P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela