Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Kallt fortfarande!

Publicerad 2013-01-23 15:43:26 i Allmänt,

Brrr, sist jag skrev var det ju superkallt ute! Idag är det nääästan lika kallt ute. Men fiiint väder har det ju varit nu på eftermiddagen, vilket alltid är lika välkommet. Så vad jag har gjort sen sist? Jag hade som sagt middag med familjen och älskling. Maten blev toppen och det var supermys! På söndagen var det Uppsala, Johan Glans och middag som gällde. Johan Glans var som väntat skitrolig som vanligt!! Haha. Han kan prata om absolut ingenting, men är ändå hur rolig som helst. Vilken kille! Sedan var vi ju ute och käkade på ett ställe som heter Texas long horn. God mat(speciellt köttbiten), men lite dåligt med personal, så servicen var lite ojämn kan man säga. Dom hade behövt mer än en person som både skulle hälla upp all dricka, ta beställningar, langa ut maten och ta notan. Nåja.
Sedan har jag haft lite feber och förkylning, men idag känns det helt okey, så jag har jobbat på! Blir dock bara en promenad efter jobbet istället för gym. Bra att inte köra för hårt för fort kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela