Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Kallt ute!

Publicerad 2013-01-19 14:10:00 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade vid 9 var det ju fan 17 grader kallt ute!! Jag hade tänkt gå och köpa färskt bröd till frukost, men skippade det pga kylan ;P Efter att jag bestämt mig för o stanna inne spelade jag Mario Kart på Wii någon timme, eftersom älskling ändå låg och sov. haha. 
Nu sitter vi och spelar Mario Party 8 tillsammans istället ;) Ska sedan och handla lite mat till kvällen. Vi ska laga nån tacoliknande mat som jag inte kan komma ihåg namnet på. Men gott är det i alla fall!! Tänkte även göra lite hallonglass till efterrätt i min glassmaskin. MYSLÖRDAG detta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela