Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Lugn och ro ;)

Publicerad 2013-01-27 19:04:42 i Allmänt,

Nu är det lugn och ro i lägenheten igen, för nu har våra kära gäster åkt hem. Lite för lugnt nu nästan ;) Riktigt roligt att ha dom alla här. Colin rev ut alla våra gosedjur vi har i hyllan, Oliver körde bingo med mitt "shotbingo"(utan shotsen alltså.. haha), Colin lekte lokförare med min studentmössa på huvudet, vi spelade Mario kart mot varandra, fikade kaffe, choklad och havrebollar och köpte hem pizza! Mysigt värre var det. Vilket det alltid är med den där familjen. :) 
 
Nu blir det filmmys med min underbara älskling! <3 Jag älskar honom galet mycket alltså. Bäst.
 
Colin lekte lokförare med min studentmössa på huvudet ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela