Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Måndag, ännu en måndag.

Publicerad 2013-01-28 15:48:24 i Allmänt,

Jag fryser som en galning, och har gjort det typ hela dagen! Enda gången jag inte frös så mycket var då jag var ute med barnen efter lunch.. är det inte skumt?! Mina händer är verkligen iskalla! Jag hoppas det blir bättre på och efter gymmet alltså.
 
Idag är det måndag, den 28e Januari, vecka 5. Tiden går så himla fort. Speciellt på helgen! Har haft en väldigt trevlig helg sammanfattningsvis. Har träffat många nära och kära kan man säga, vilket alltid är så bra, för det ger en mycket energi att orka med. Och vem behöver inte det just nu? Visst, det börjar bli ljusare på mornar och kvällar. Men nu börjar man känna av allt mörker ännu mer känner jag. Det är då det är skönt att man har lite att se fram emot nu i vår och sommar! Dublin och Mallorca är väl dom stora grejerna. Men redan på fredag ska vi på hockey med en massa skoj folk, vilket ska bli grymt! Många små och stora saker att se fram emot helt enkelt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela