Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Mmmspråket

Publicerad 2013-01-19 13:35:28 i Allmänt,

När min pojkvän är väldigt trött så har han ett språk som jag kallar Mmmspråket. Det enda han svarar när man säger eller frågar något är Mmmm. Imorse frågade jag något där han borde sagt Nej, men istället skakade han på huvudet och sa Mmmm som vanligt.. Haha. Blev rejält förvirrad! Men jag har kommit på att det inte bara är negativt med detta språk som man inte får så mycket klarhet i. För jag menar, om jag gärna vill något som jag vet att jag annars skulle få ett nej till, kan jag ju fråga om under Mmmspråksperioden! Bara att fråga typ "Älskling, kan vi åka och kolla på klänningar heeela dagen idag" "Mmmm", för säkerhetskull så kan man ju spela in det också.. För då hörs inte skakande på huvudet, utan bara ett godkännande till det man gärna vill ha eller göra ;) PERFEKT JU! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela