Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Rosa är min favoritfärg

Publicerad 2013-01-24 17:05:38 i Allmänt,

Och det syns på mina jobbtofflor som jag fick levererade till jobbet idag! Bild här nere. Nu kan dom äntligen sluta tjata på mig varenda dag om att jag borde skaffa några tofflor. ;P 
Sitter och dricker varm choklad nu. Har varit frussen hela dagen idag. Dessutom är jag lagom förkyld och hostig.. Men vem är inte det just nu?? Hoppas det kan försvinna snart. Jag tog även ett knäckebröd med mjukost på, men den tog slut alldeles för fort.. :( Det är ju bara sååå gott med knäckebröd och ost! Men får spara mig till middag nu.
 
Såå hur ser helgen ut här framöver? Jadu, det är en bra fråga, för vi har inte planerat in något ännu! Rätt skönt faktiskt. Det enda som är spikat är att det blir bio någon dag och att jag ska träffa Malin på lördag. :)
 
Rätt nöjd alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela