Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Shopping!

Publicerad 2013-01-03 18:08:00 i Allmänt,

Idag har jag varit och shoppat med mamma i stan :) Blev två toppar, ett par jeans och ett gulligt bälte med en rosett på. Vi åt lunch på en mysig italiensk restaurang precis vid Gallerian. Blev pizza för oss båda! Riktigt gott. På tåget hem satt jag och hejade på våra småkronor (utan att varken se eller höra matchen) som spelade semifinal mot Ryssland i JVM, och vi vann tillslut på straffar!! Så detta blir en riktig hockeyhelg. Imorgon är det Järnkaminernas dag på Hovet och DIF kör mot Karlskoga, sedan final i JVM mot USA på lördag! 
 
Ikväll ska jag och älskling laga tacos och mysa :) Kommer även lägga upp lite bilder från jul och nyår som ni kan kika på. 
 
Topp nr 1. Alla som känner mig vet hur mycket jag gillar katter och därför blev jag såklart såld på denna! Köpt på HM. 
Topp nr 2. Fastnade för mönstret på denna, fungerar fint både till vardag och lite finare tillfällen! Köpt på HM.
Mysigare och skönare jeans har jag nog aldrig upplevt. Väldigt stretchiga! Köpta på Topshop.
Jag älskar iprincip allt med rosetter på, och denna var inget undantag. Bra när man vill piffa till en lite tråkig klänning eller tunika! Köpt på Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela