Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Söndagshäng

Publicerad 2013-01-27 14:10:21 i Allmänt,

Min och Malins stadstur igår var supertrevlig! Både hon och jag hittade lite saker som vi ville/behövde köpa, vilket alltid är nice. Jag köpte en väska jag velat ha sååå länge, ett träningslinne eftersom jag behöver flera och även två små brickor som jag och Andreas kan använda när vi äter frukost framför tvn ;) Nöjd blev jag minsann! 
Sedan var vi ju på bio, the hobbit, på kvällen. Den var såklart så bra som vi trodde att den skulle vara. Underbara scener med fina landskap :) 
 
Idag har vi varit förbi både Andreas mormor och hans föräldrar nu på förmiddagen. Snart kommer Jonas, Carro och hennes barn Oliver och Colin hit för lite söndagshäng med fika och pizza till middag. Ska som vanligt bli roligt att träffa dom allihopa! 
 
Fiiina väskan! Blir perfekt att ha nu i vår. 
Träningslinnet. Otippad färg ;)
Och så brickorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela