Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Storkok och resor

Publicerad 2013-01-16 21:00:42 i Allmänt,

Igår så bokade jag och finaste en resa till Dublin i slutet av februari ;) Idag så bokade vi en resa till Mallorca! Haha. Hittade ett jättecharmigt hotell där det bara fanns ett rum kvar då vi ville resa, sååå vi slog till! I Augusti bär det av dit. Känns bra att ha lite att längta till! Så vi är nöjda, även fast det går lite sparpengar nu. 
 
Vi lagade massor med grönsakssoppa ikväll vilket blev supergott! Älskling fick en massa matlådor också :) Nu ska jag äta blodapelsin! Jag älskar blodapelsin :D Andreas berättade att han aldrig hade ätit det innan igår då jag fick honom att smaka. Tappade hakan!! När jag var liten iprincip väntade vi på att säsongen för blodapelsin skulle komma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela