Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Glapp i systemet

Publicerad 2013-06-28 12:20:37 i Allmänt,

Hejsan! Det var ett tag sedan. Har inte riktigt haft orken att sätta mig att skriva. Har varit full fart med livet så att säga. Så vad har hänt sedan sist? Jag har fyllt 23 år. Jag och Andreas har firat midsommar ute i norrtäljes skärgård med grymmaste människorna. Jag har avslutat mitt jobb på skolan jag jobbade för (sommarlov osv, sedan finns lite andra planer för hösten ;)). Sedan har vi väl gjort en massa annat emellan allt detta, men detta är väl dom största grejerna i alla fall! 
 
Igår var jag och mamma och shoppade i stan! Jättemysigt och roligt. Köpte lite kläder, en dörrstoppshund och en vattenkanna som ser ut som en elefant. NÖJD! Haha. Idag är det ju fredag, så blir trerättersmiddag  ikväll här hemma med bland annat räkcocktail och gott kött. Men först lite gym och annat nyttigt.
Imorgon ska vi ut och segla med mamma, pappa och Anton. Kommer bli riktigt härligt. Första gången för i år faktiskt! Så härligt att vara ute på sjön. Och nu är jag ju vaccinerad mot TBE så nu kan alla fästingar hoppa på mig om dom vill. (borrelia går ju att medicinera sååå). Haha. 
 
Får se när jag kikar in igen. Vågar inte lova saker jag sen inte kan hålla! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela