Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Skum vecka

Publicerad 2013-06-07 08:10:59 i

Idag är det fredag, fast känns typ som måndag.. Skumt allt blir när man är ledig mitt i veckan :P Men jag klagar inte!

Igår började vi dagen på gymmet. Tror jag sträckte mig lite i benet, men hoppas på att det inte är så farligt. Kände det liksom inte ordentligt fören på kvällen. Hmm. Det måste iaf gå över för jag ska ju springa lopp nästa vecka!! Efter lunch så drog vi till både steninge slott och sedan rosersbergs slott och promenerade. Riktigt mysigt i det fina vädret. Sedan blev det grillning med Wickan och Kimme! Alltid lika gott :) Vi avslutade kvällen med lite Batman på tvn. Riktigt nice nationaldag helt enkelt! Enda som saknades var att sjunga nationalsången ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela