Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Update

Publicerad 2013-06-11 11:56:30 i Allmänt,

Helgen var härlig med en mix av fest, vänner, familj, shopping och vila! :) Fyllde på min sommargarderob lite, vilket verkligen behövdes! Nu känns det som att jag har det mesta i alla fall! Bara solbrännan som saknas.. (Vilken aldrig lär komma sålänge folk jämför mina och Andreas armar..;))
 
Ikväll ska vi på ännu en studentmottagning! :) Imorgon är det dags för Parloppet. Jag har tyvärr senaste veckan haft någon slags inflammation i baksida lår som inte vill försvinna helt. Idag känns det helt okey i alla fall. Om det inte blir värre igen så ska jag försöka springa imorgon. Andreas får helt enkelt springa skitsnabbt så jag kan komma krypandes in i mål ;) Fast hoppas inte det går så långt.. Heja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela