Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Åååka pendeltåg..

Publicerad 2013-03-15 12:15:47 i

Förr i tiden åkte jag tunnelbana, pendel o bussar dagligen. Gick hur fint som helst. Hit och dit i hela Stockholm.
Nuförtiden däremot är det ytterst sällan jag åker! Och varje gång det nu sker blir jag så Otroligt rastlös!! Åker jag tex från Märsta station och ska till stan så kollar jag upp redan vid Rosersberg (en station ifrån) och tycker att jag suttit tillräckligt länge på tåget! haha. Varje gång!! Glömmer jag mina hörlurar är det katastrof! Jag har blivit en riktigt dålig pendlare helt enkelt :P

Som tur idag så har jag hörlurarna med mig och har ett roligt spel o spela. Haha. Lucky me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela