Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Dublin - Fredagen på eftermiddagen/kvällen! ;)

Publicerad 2013-03-06 21:37:47 i Allmänt,

Vi mötte Rickard hemma hos honom på Parrell Street. Då berättade han att vi skulle gå till ett ställe och Afterworka med hans kollegor. Sagt och gjort. AW var på en pub på andra sidan floden. Där drack vi en asgod ale som heter Smithwicks. Gick att hälla i sig typ.. haha. Vi hängde där med brorsans alla kollegor, som förövrigt var riktigt roliga och trevliga. Snackade mest med en snubbe som heter Tommy, så han hängde vi med även på lördagkvällen!
Efter några timmar var det dags att gå och käka middag. Jag, Rickard och Ante drog då till ett ställe som heter Flanagans. En restaurang på O´connell street. Där åt grabbarna kött medan jag åt kyckling!
Sedan tog vi oss till nästa uteställe där andra polare till Rickard väntade. Där hade dom Daiquiri night så självklart blev det en eller två såna ;) Alldeles för tidigt blev jag trött och seg samt även spilld på (En hel öl över typ hela mig) så då fick jag nog och vi drog hem till hotellet. Haha. Åkte taxi dit för ca 80kr. VÄRT!!

Rickard och Andreas :D
Lite av folket!
Promenad till andra stället.
Jag träffade kompisar
Happyy
Ehehehe o så kostade dom typ runt 70 kr. Inte fel för två stycken ;)
Sååå jaa :D Mums!
Ännu mer folk och brorsan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela