Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Dublin - Lördag by night

Publicerad 2013-03-14 13:56:04 i Allmänt,

Så på kvällen gick vi över till Rickard. Där tog vi en öl och lagade mat. Blev biff, pommes med beasås ;) Otippat. haha. Men riktigt gott var det ju såklart! När man steker kött hemma kan man ju få det precis som man själv vill ha det, vilket är awesome. När vi hade käkat och dryckit lite så tyckte Rickard vi skulle dra till något ställe där några av hans polare var. Så det gjorde vi. Det visade sig vara en gaybar i den "gamla delen" av stan. Spännande ;) Haha. Ante visste inte det först, och tänkte inte direkt på det, berättade han efter. Men sedan talade någon om det för honom, och då började han kolla runt och såg att det var vääldigt mycket killar där. Haha. Stackars älskling, inte van att hamna på såna ställen ;) Och stackars grabbar, han är ju jättestraight! Dit kom en av våra nyfunna vänner från fredagskvällen, Tommy, och mötte upp oss. 
Sedan drog vi till ett annat ställe som jag har för mig att vi inte var på särskilt länge. Vi drack en öl, gick runt lite, och sedan drog vi vidare. Vi hamnade på ett ställe precis där Rickard bor. Strategiskt drag av honom?! säkert, haha. Vilket fall så satt vi där och pratade tills vi tröttnade. Så tillslut drog vi till Subway och käkade(GOTT!), och sedan blev det hotellet och sova. Riktigt trevlig kväll helt enkelt! Nedanför är ett väldigt exklusivt urval av alla bilder jag och Andreas tog på lördagkvällen. Många är på suddiga öl i dåligt ljus och en massa annat skumt. Men det får ni komma hit för om ni vill se! Mohaha
 
Brorsan på första stället!
Älskling och jag! <3
Tommy och jag.. Jag undrar vad vi pratar om.. ;P
Min fina älskling med min halsduk på armen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela