Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Fin dag!

Publicerad 2013-03-08 10:01:09 i Allmänt,

Nu är det fredag, och har precis avslutat min lektion med 4orna. Jag parade ihop dom två och två och sedan fick dom i uppgift att göra en presentation om ett djur som jag tilldelade dom. Vissa var riiiktigt duktiga, och vissa hade det lite svårare. Men alla lyckades med uppgiften, så det var ju bra. :)
Känns skönt värre att det är fredag. Veckan har gått galet fort faktiskt. Ikväll ska jag iväg och träffa världens bästa grabbgäng och gå på hockey! Kommer sakna hockeyn när den snart försvinner.. Visst, hockeyVM är ju snart, vilket alltid är trevligt, men inget är lika awesome som att stå i trappan på hovet omringad av min Djurgårdsfamilj!! :) <3
Helgen blir annars rätt chill, även fast vi ska träffa mycket olika folk. Imorgon så kommer Andreas familj över på dagen, och malin och folk kommer över på kvällen för Melodifestivalen.. ;) Haha, ja jag vet, jag är inte något "Mellofan", men det är alltid trevligt att umgås så!
På söndagen ska vi iväg till Carro och hennes familj söder om söder. Saknar dom så det ska bli supermys!
 
Jag mår awesome idag faktiskt, för jag har ingenting att dölja eller skämmas över (Okey, kanske min ena lilltå, den är riktigt ful!) och har världens bästa pojkvän och vänner!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-08 14:25:50

Känner mig så jävla cool!
Malin å folk kommer! Yeeeeeah! :D det är jag som räknas ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela