Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Fyyyfan

Publicerad 2013-03-22 11:48:21 i Allmänt,

På jobbet har vi ju datorskåp där vi förvarar laptops. Ett av skåpen HATAR jag nu. Jag har innan ogillat det skarpt, men idag övergick det till hat! Mina fingrar och händer är ömma och har lite skärsår här och där. Hur, undrar ni? Jo, hyllorna i detta skåp är så jääävla vassa.. Och det är för litet mellanrum mellan varje hylla, så datorerna får knappt plats. Eluttagen sitter BAK, och i sidan(så man typ inte ser dom) i skåpen, vilket gör det omöjligt att nå utan att först plocka bort dessa hyllor, som man i sin tur vill ha dessa laddare liggandes i, men det går knappt, just för att hyllorna är så trånga och skåpet så dåligt.. Min uppgift idag var att byta hälften av alla laddare i skåpet...Höll på att bli sinnessjuk där ett tag. Men sedan lugnade jag ner mig och plockade bort ett antal hyllor och gjorde det omöjliga. SÅ JÄVLA BRA! Linnea vs Datorskåp 1-0! Så nu är det bra igen! Nu måste jag dra! YEEH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela