Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Glossybox!

Publicerad 2013-03-04 16:38:00 i Allmänt,

Vet inte om jag har berättat det, men jag har börjat prenumerera på Glossybox! Idag var jag och hämtade min andra box. Den var riktigt bra enligt mig! Tre av grejerna var sådant jag verkligen behövde, så det var ju toppen. För er som inte har koll på vad en Glossybox är så kan jag avslöja att det är en box med skönhetsprodukter som du prenumererar på. Varje månad får man 5 produkter. Det kan vara tex hår, hud eller sminkprodukter. Om det låter spännande, gå in och läs mer på http://www.glossybox.se ! 
 
I denna box fick jag ett torrshampoo, hårolja, hand och kroppslotion, en läppenna och rouge o läppfärg! Nöjd tjej!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela