Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

God förmiddag!

Publicerad 2013-03-18 11:01:51 i Allmänt,

Måndag ännu en gång. Veckorna springer iväg alltså! Men det är ju rätt härligt, eftersom vi kommer närmre vår och sommar för varje dag som går.
Helgen har varit riktigt trevlig och rolig. Har haft fullt upp hela tiden! Tänkte skriva lite mer om den sen när jag laddat upp lite passande bilder till det. ;)
Vi var i alla fall i Älvsjö hela helgen. Kom hem till vår lägenhet igåreftermiddag. Då gjorde vi lite snacks av hallomibitar som jag lindade bacon runt och hade i ugnen ca 15 min. Så grymt gott! Vi kollade på en film som jag tror heter Big Miracle. Helt okey film som handlade om tre valar som var fast under isen uppe i Alaska år 1988. Tydligen baserad på en verklig händelse! Tycker filmer faktiskt blir lite extra bra när dom är det. Då känns det mer äkta liksom. Sedan lagande vi och åt ryggbiff med pommes och bea-sås. MUMS!
 
Idag blir det gym efter jobbet som vanligt, sedan får vi se vad det blir för pyssel med hemma! :) Ha en fortsatt grym måndag ni där ute. Det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela