Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Gott och blandat

Publicerad 2013-03-05 11:00:01 i Allmänt,

Har hållit i en Powerpointlektion nu på morgonen här på jobbet. Gick bra som vanligt. Eleverna tycker det är så kul så ;P Nu jobbar jag lite med hemsidan samtidigt som jag fixar med några krångliga datorer.
Efter jobbet ska jag iväg på möte och sedan ska jag gymma. Var ett tag sen nu alltså! Ändå kände jag mig riktigt snygg i spegeln imorse ;) Haha. Måste varit för all öl och allt friterat jag proppat i mig i helgen...?! Skumt alltså!
Ikväll vet jag inte vad det blir för middag hemma. Tror dock vi måste åka och storhandla, för kylen ekar tom. En sak som jag däremot vet tills ikväll är att jag ska skriva om fredagens äventyr i Dublin ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela