Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Lite nytt och fint

Publicerad 2013-03-20 21:56:00 i Allmänt,

Kolla här nedanför vad jag fick av världens bästa mamma som tack för hjälpen i helgen! :D Hon sa att hon tänkte på mig/oss när hon såg det, och frågade om hon skulle skicka efter det. JA sa jag ju såklart. Awesome! TACK!
Har  fixat till påskriset här hemma nu på kvällen ;) Även där är fjädrar och ägg från söta mamma. Väldigt bra val! Nu är bara frågan om jag ska hälla i vatten i vasen och se hur vi reagerar på det. Andreas som pollenallergiker och jag som överkänslig jävel! Haha. Ska tänka lite till.. 

Stämmer bra gör det ju också :) <3
Fina, lite annorlunda, fast fina påskfärger tycker jag, vad tycker ni? ;) 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-20 22:03:59

Ååååååååh vad fint! Sådana där påslakan ska jag och min framtida man oxå ha ;) hehe!
Jag digger färgerna på påskriset!

Svar: Ellerhur!! :) Låter bra de! ;PMe too.. of course ;)
difnessa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela