Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

SKA

Publicerad 2013-03-20 22:13:26 i Allmänt,

Imorgon tänker jag gå till jobbet oavsett hur jag mår. Får proppa i mig alvedon och klara mig bäst jag kan. För imorgon måste jag fixa en del saker på jobbet som bara går att göra just imorgon(ja, kanske i helgen också, men det har jag ingen lust med!). Så det måste helt enkelt göras, så bara att bita ihop och görat. Men ska nog vara lugnt, mår bättre nu ikväll. Kunnat äta ordentligt och sådär så! :) Men jag tror att gymmet får vänta tills på fredag faktiskt. Om ens då... Hoppas!!
 
Nu ska jag krypa ner under våra awesomelakan bredvid min älskling och få lite sömn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela