Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Skärtorsdagen!

Publicerad 2013-03-28 11:19:23 i Allmänt,

Snart bär det av till blåkulla!! Eller ja, härjedalen då.. Same but different?! ;) Här i Märsta skiner i alla fall solen. Jag hoppas verkligen den gör det nu i helgen där uppe! Vore perfekt. Så skönt att sitta i en snödriva och chilla i solen med en öl i handen. Blir vilket fall som helst skoteråkning, korvgrillning och kanske lite längdskidor till och med. Ska bli supermysigt!

Jag hoppas resan upp går bra utan massa köer och dumma renar på dåliga ställen. Bäst för alla liksom. 
Vi får se hur mycket bloggande det blir, om det ens blir något. Surfen på mobilen har redan tagit slut pga ett dumt spel jag har, och jag har ingen lust att fylla på eftersom surfen där uppe ändå är sisådär. Nåja.
 
Glad påsk på er alla! Hoppas ni får en lika härlig helg som jag själv hoppas på att få :)
 
Jag hoppas på bättre väder nu än då denna bild togs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela