Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

SKÖNT, det är kort arbetsvecka i alla fall.

Publicerad 2013-03-25 13:21:38 i Allmänt,

Igår blev en riktig mysdag/kväll med min fina Andreas. Köpte hem mat, myste och kollade på en jättebra och fin film som heter Red Dog. Även denna film baserad på en verklig händelse, vilket som sagt gör filmer lite ännu bättre ;) Värd att se!
 
Idag är det jobb som vanligt. Men veckan är lite kortare, eftersom det är påsk snart! Så på torsdag åker jag, Andreas, hans syrra och pojkvän upp till stugan. Ska bli SÅ skönt! En annan sak som hade varit väääldigt skönt är om jag hade varit på samma ställe som mamma och pappa är på just nu... Dom är på Fuertuventura. En av kanarieöarna. VILL OCKSÅ! Menmen.. Får nöja mig med fjällen, vilket jag ändå gör med glädje!
 
Idag har jag lovat älskling något som jag annars aldrig skulle kunna äta till middag. Våfflor! Det är ju våffeldagen idag om ni skulle ha missat det. Jag anser ju att våfflor och pannkakor tillhör efterrätter och klarar inte av att äta det till middag, men idag gör jag väl ett undantag. ;) Men jag ska ändå göra lite soppa så det blir lite matigare! Ser faktiskt fram emot det liiite. Förvånad? japp! Nåja, vi får ju inviga våffeljärnet som stått och blivit dissat ett helt halvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela