Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Torsdag.. Snart fredag alltså!

Publicerad 2013-03-07 11:11:25 i Allmänt,

Nu är det torsdag, och jag har hållit i ännu en lektion om PowerPoint idag. Riktigt duktiga elever idag alltså! Roligt verkade dom ha också :) Börjar få kläm på hur jag bäst lägger upp dessa lektioner också. Har ju liksom fått gissa lite vad som är bästa sättet.
Imorgon ska jag hålla i ännu en lektion, för läraren är borta på kurs. Jag försöker komma på något roligt men samtidigt lärorikt dom ska få göra. Denna klass har jag redan utbildat i PowerPoint, så jag försöker klura ut något annat. Eller om jag ger dom någon bra uppgift att göra i PowerPoint. Jag vet inte riktigt! Förslag mottages gärna!

Efter jobbet blir det gymmet som vanligt. Sen måste jag fan dammsuga.. Har tänkt göra det hela veckan, men har varit så trött så det har inte blivit av. Men nu ska det bli av! Imorgon har jag knappt tid för då ska jag iväg på hockey på hovet! Djurgården vann förövrigt matchen igår med 6-3! Riktigt bra. Men det är fortfarande 4 otroligt viktiga matcher innan det eventuellt blir 8(?) otroligt ännu viktigare matcher!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-07 15:13:51

I vilket ämne ska du vikariera i?

Svar: Jadu, blir väl engelska eller svenska eftersom jag tänkte använda mig av powerpoint troor jag!Dom går ju i 4an, så lite engelska kan dom ju!
Men har du någon annan bra idé, fram med den!!
difnessa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela