Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Träningträning

Publicerad 2013-03-13 14:11:22 i

Igår var jag så otroligt trött. Förstod inte varför, för jag hade sovit minst 8h natten innan. Jag sov därför 2.5h igåreftermiddag och skippade gymmet. Sedan somnade jag som en stock kl 22.30 och sov hela natten.. helt sjukt ju!! Men NU är jag piggare, så idag blir det gymträning som vanligt. Det är så härligt nu när jag verkligen börjar bli väldigt nöjd med min kropp. Alltså, jag är alltid nöjd och går inte runt o gnäller, för egentligen är det ju bara småskit att gnälla för, men det finns ju alltid smågrejer man vissa dagar stör sig på hos sig själv. Såna dagar tror jag vi alla har! Men jag har gått ifrån att ogilla både min rumpa och mage till att gilla båda två! Jag tror det mest suttit i huvudet, för det är ingenting någon annan skulle tänka på! Men lite har nog träningen hjälpt. Det säger Ante i alla fall ;) haha
Enda som saknas nu är att komma igång med löpningen.. fyyyfan! Så jag har sagt att det får bli nu i April då snön o isen är borta! Fram tills dess gymmar jag och promenerar :) Det viktigaste är ändå att man blir piggare och mår bra psykiskt. Utseende är bara plusmenyn, ellerhur Jonas?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela