Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Tungt

Publicerad 2013-03-14 12:05:03 i Allmänt,

Idag är det en tung dag för oss trogna Djurgårdare. Vi miste igår chansen till kvalserie och möjligheten att ta oss upp till Elitserien i år. Känns förjävligt på den fronten alltså. Och jag började nästan(bara nästan) gråta när jag läser om mina favoritveteranspelare som Ölvestad och Ottosson som inte har några kontrakt till nästa år. För dom finns ju bara Djurgården. Så blir dom inte erbjudna något så är karriären över för deras del. I alla fall som hockeyspelare. Jag är stolt över att vara djurgårdare även om det går tungt just nu. Alltid oavsett, som jag förevigat på mitt skulderblad. Alltid oavsett. <3
 
Annars är det ju skönt för mig att jag slutar om typ en halvtimme och sedan får helg! Då ska jag hem och pyssla med lite saker. Ni kanske får se sen ;) Kanske inte. Höhö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela