Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Effektiv och motsatsen

Publicerad 2013-05-12 02:24:54 i

Blev en väldigt effektiv och trevlig lördag ändå. Började med en löprunda, sedan plockade jag och dammsög i hela lägenheten. Två tvättar körde jag också. Sedan tog jag det chill med lite serier och hockey. Vid runt kl 20 hördes jag och Malin av och vi drog till hennes kompis Martin där hans tjej och en till polare till dom var. Där spelade vi Systembolag-spel, körde charader och spelade kortspel. Riktigt roligt med väldigt trevliga människor :)

Så nu ligger jag i sängen och ska sova! Ååh imorn kommer älskling hem. SOM jag har längtat!! <3

Justdet! På vägen till Martin träffade jag denna sötnos ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela